Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене на загрял двигател.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    При всичко коректно работещо на адаптиран дросел трябва да измерите тези стойности:

    пин 2/3 - 560/570 ом - верига на потенциометъра
    пин 2/4 - 1280/1300 ом - верига на потенциометъра
    пин 3/4 - 1530 ом - верига на потенциометъра
    пин 6/7 - 7/7,5 ом - верига на актуатора
    пин 3/5 - 13/14 ком - верига на потенциометъра

    това са пиновете директно на ТПС. Диагностиката показва минимална позиция: 28.6 градуса. В същата последователност ще напиша на буксата на ЕКУ.

    2/3 към B1/29
    2/4 към B1/13
    3/4 към B29/13
    6/7 към B26/35
    3/5 към B29/4

    Ето сега и измерване на лошо регулиран дросел. Дагностиката показва 27.7 градуса при условие, че дросела е мръсен и дори повече отворен. Симптомите са на пуснат вентилатор в купето и/или климатик оборотите пропадат в движение и на място при форсиране.

    пин 2/3 - 645 ом
    пин 2/4 - 1069 ом
    пин 3/4 - 1372 ом
    пин 6/7 - 5,9 ом
    пин 3/5 - 752 ом

    ТПС-а на проблемната кола има по-добри стойности абсолютно съответстващи на фабричните.

    Дано съм бил полезен
    Някой да направи тва - МНОГО ВАЖНО МНЕНИЕ!!!!
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Едно въпросче - Като се разкача акумулатора за над 1 час, след това трябва ли да се прави обучение на дросела?

      Обучението с Алфа диаг ли се прави?
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #18
        Няма нужда от обучение. ЕКУ-то има енергонезависима памет. Помни си всичко.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          А кои са причините водещи до нуждата от адаптация на дросела? (изключваме това, ако си базикал по винтчето, защото си нямал друга работа )
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #20
            Причини да искаш. Нужда от адаптация има при:

            1. Смяна ТПС
            2. Почистване на дросел
            3. Елиминиране на проблеми от лощо CО регулиране (всики възможни)
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Днес проблемната кола бе ремонтирана. Оказа се пропуск на въздух в режим на висок вакум между помпата и сервото. Честито на печелившия.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Мда, има много скапано уплътнениице там, ако оттам е било?
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #23
                  От там от там. И много трудно се хваща. Тъй като клапана действа само с една посока и като надуеш колектора било то само с въздух или с пушек машината до там не отива нищо.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Мда, има много скапано уплътнениице там, ако оттам е било?

                    Къде се намира това там ?
                    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                    Comment


                    • #25
                      Значи главния спирачен цилиндър е хванат за сервото с 2 болчета - има и една елипсовидна планка помежду им - на спирачния цилиндър има едно плоско опръстенче, дето изпуска оттам......понякога като се задържи вода там избива корозиика и или по друга причина не задържа вакуума достатъчно....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #26
                        В моя случай на клиентската кола единия болт се беше разхлабил. Или някой нещо е правил и не го е стегнал. Нито е съскало нито нищо. Много трудно се хвана. Лично аз със спрей за студент старт напръсках около помпата яко (целта беше да пръсна около клапана де) и мотора притресе за момент и така се чатнах, че някъде от там засмуква.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          А аз междувременно открих ето тази счупена тръбичка шаваща нагоре надолу.
                          Сега я залепих и ще видим какво ще стане.


                          Uploaded with ImageShack.us
                          SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                          Comment


                          • #28
                            Тва са две тръбички в тази част на колектора, едната е за вентилацията на резервоара за бензин(нещо което аз затапих в колектора), и другата е някаква преходна, влиза в другия край на същия колектор - но така или иначе ако е шавала, то със сигурност е смучела въздух......
                            Баси скапания колектор имат тия 156, има маса места откъдето може да почне да смуче въздух.......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment

                            Working...
                            X