Първоначално публикувано от oem
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем при палене на загрял двигател.
Collapse
X
-
Няма нужда от обучение. ЕКУ-то има енергонезависима памет. Помни си всичко.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Причини да искаш. Нужда от адаптация има при:
1. Смяна ТПС
2. Почистване на дросел
3. Елиминиране на проблеми от лощо CО регулиране (всики възможни)Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Днес проблемната кола бе ремонтирана. Оказа се пропуск на въздух в режим на висок вакум между помпата и сервото. Честито на печелившия.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
От там от там. И много трудно се хваща. Тъй като клапана действа само с една посока и като надуеш колектора било то само с въздух или с пушек машината до там не отива нищо.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеМда, има много скапано уплътнениице там, ако оттам е било?
Къде се намира това там ?SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
Значи главния спирачен цилиндър е хванат за сервото с 2 болчета - има и една елипсовидна планка помежду им - на спирачния цилиндър има едно плоско опръстенче, дето изпуска оттам......понякога като се задържи вода там избива корозиика и или по друга причина не задържа вакуума достатъчно...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
В моя случай на клиентската кола единия болт се беше разхлабил. Или някой нещо е правил и не го е стегнал. Нито е съскало нито нищо. Много трудно се хвана. Лично аз със спрей за студент старт напръсках около помпата яко (целта беше да пръсна около клапана де) и мотора притресе за момент и така се чатнах, че някъде от там засмуква.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
А аз междувременно открих ето тази счупена тръбичка шаваща нагоре надолу.
Сега я залепих и ще видим какво ще стане.
Uploaded with ImageShack.usSUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
Тва са две тръбички в тази част на колектора, едната е за вентилацията на резервоара за бензин(нещо което аз затапих в колектора), и другата е някаква преходна, влиза в другия край на същия колектор - но така или иначе ако е шавала, то със сигурност е смучела въздух......
Баси скапания колектор имат тия 156, има маса места откъдето може да почне да смуче въздух......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment